Outfit: Ruffle top / chained cardigan / destroyed jeans and a hat….

Top similar here / Cardigan similar here / Hat Miss Selfridge / Sunnies H&M / Crossbody bag / Jeans similar here and here / Heels 

….
Hi beauties,

it
is ruffles today – again I know but –  I can´t help it. Give me all the
ruffles !! This is gonna be my this years addiction and I am so glad it
is so trendy these days 🙂 
I
am a lot into classy colored outfits like black and white with adding a
pop of color through accessories so it doesn´t look boring. And for
adding some texture a destroyed jeans is always a good option.

 Und heute haben wir Rüschen – wieder mal – aber ich kann nichts dafür. Nicht nur das ich ein absoluter Fan bin – obwohl das bügeln der Horror ist – man sieht sie auch überall diese Saison und so bleiben sie ständig im Hinterkopf. Für jeden Look den ich kreire denke ich zuerst ob ich was mit Rüschen hätte. 
Eine meiner liebsten Farbkombinationen sind klassische schwarz – weiß Kombination und dazu habe ich zwei Tricks damit das ganze nicht zu bieder wirkt. Den Stil brechen mit zerrissenen Jeans oder eine poppige Farbe hinzufügen. Ersteres für hier.


Thanks for stopping by. 

Take care. See you.

You may also like...

Schreiben Sie einen Kommentar

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

I accept that my given data and my IP address is sent to a server in the USA only for the purpose of spam prevention through the Akismet program.More information on Akismet and GDPR.