My travel outfit to London….

Cardigan similar here / T-Shirt / Jeans / Hat / Bag / Bag charm / Booties / Watch

….

Hi guys,
we
are back from London and although I am happy to see Chloe again I
already miss it. The city pulsates. It is incredible how much different
things you can do there from sightseeing and shopping and dining with so
many offerings and you can find new places by the minute you haven´t
seen the day before even if you were on the same route. There are people
everywhere and always and stores and restaurants are always open. They
may be a big competitior to the Big Apple.
So
here is the outfit I wore for travelling. It is quite a comfortable but
maybe more fashionable outfit because we only flew an hour and a half
and didn´t have much waiting time upfront so it was totally fine. Have
you seen the heel of the shoe. Isn´t it so cool with the pattern and
colors. I saw this one and in a sudden I had to have it and the best
part they were on sale for 50 Euros and after all (coupons) they only
cost 25 Euros. Great day. 

I
think London is a city where the “Rock Chic” style is appropriate and
lot´s of people wear it there since they got Kate Moss and most of the
rock bands.

Wir sind zurück aus London und obwohl ich ganz froh bin Chloe wieder zu sehen vermiss ich es irgendwie. Die pulsierende Großstadt. Und London ist genau eine davon. Es ist unglaublich wie viel man dort machen kann von Sightseeing über Shoppen bis hin zu den verschiedensten Restaurants und Lokalen. Man findet wirklich ständig neue Dinge und Orte auch in Straßen in denen man schon paarmal durchgegangen ist. Es sind immer und überall viele Menschen und die Geschäfte und Lokale haben nahezu immer offen. London mag wohl ein großer Konkurrent zum Big Apple sein.
Aber jetzt reden wir über mein Ouftift. Ich habe dieses zum fliegen angezogen, da wir nur 1 1/2 Stunden geflogen sind und vorher auch nicht lange warten mussten, also musste dieses nicht zwangsläufig aus Jogginganzug bestehen. Habt Ihr den Absatz der Stiefletten näher betrachtet ?! Ist der nicht cool. Ein schwarz-rotes Muster mit Leoparden Print. Wie cool. Als ich den gesehen hab musste ich Ihn sofort haben und das beste mit dem heruntergesetzten Preis und den Coupons die ich noch hatte hab ich nur 25 Euro bezahlt. Ein echtes Schnäppchen.
Ich finde das Outfit passt ganz gut zu der Rock-Chic Szene nach London. Und ich denke man kann sich dort gut inspirieren lassen.  Immerhin haben die Briten die meisten Rockbands und Kate Moss hervorgebracht.

Thanks for stopping by.

Take care. See you.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *