Oufit: Blue a-line dress / silver heels / grey cardigan / svarowski necklace….

 Dress / Cardigan / Belt / Bag / Necklace / Earrings
….
Hi lovelys,
there
has always been something so festive for me about the Holidays that I
always liked to dress up. I think it is just polite to dress up for
someones Party or dinner because they have a lot of work and effort and
it is just as right to put as much effort into your outfit when you got
invited than others put into the table decoration and menu.
So
this is what I wore to Florians grandmas Christmas lunch. I like the
dress a lot because it is not to much so you can easily wear it during
the day and dress it up or down just with the accessories. 

 Hallo meine Lieben,
 die Feiertage waren für mich schon immer etwas besonderes weshalb es mir auch schon immer Spaß gemacht hat mich ein wenig aufzubrezeln. Ich denke einfach es ist respektvoll denen gegenüber die einen zu einem Essen einladen und sich mühe mit der Tischdekoration und dem Menü geben das man sich schön anzieht.

Dieses Outfit habe ich zum Weihnachtsessen bei Florians Oma getragen. Das Kleid ist gut geeignet für ein Essen unter dem Tag, da es diesen schönen silbernen Glanz auf blauem Hintergrund hat aber genau deswegen nicht to-much ist.  

What are your favorite dresses for going out during daytime ?
Thanks for stopping by.
Take care. See you. 

You may also like...

Schreiben Sie einen Kommentar

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert