Outfit: Striped knitted dress / long cardigan / cognac and navy….

 Dress similar here and here / Cardigan  / Boots similar here and here / Bag similar here and here / Scarf similar here
….
Hi dolls, 

finally
I am getting back to lighter color combos like this cognac shade and
navy and to stripes because I think they mostly fit into Spring and
Summer time. And the possibilities of combination are endless.

I
had worn this outfit like it is on Saturday for running errands and it
was just so comfortable. And it wasn´t even cold at all. I didn´t bring
another jacket with me. So it is getting warmer indeed.
Endlich kann man wieder in die etwas (hier nur etwas) helleren Farbkombinationen gehen wie dieser helle cognac/curry Ton und Navy. Streifen finde ich persönlich passen am besten zu Frühling und Sommer und die Kombinationsmöglichkeiten mit verschiedenen Farben und Kleidungsstücken sind schier endlos.
Dieses Outfit hatte ich vergangenen Samstag an um ein paar Dinge zu erledigen und es war einfach super gemütlich. Und gefroren hat mich auch nicht, da der Cardigan so super warm ist und ich hatte nicht mal eine Winterjacke dabei. Es wird wohl langsam wirklich wärmer. 
Thanks for stopping by.
Take care. See you. 

You may also like...

Schreiben Sie einen Kommentar

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

I accept that my given data and my IP address is sent to a server in the USA only for the purpose of spam prevention through the Akismet program.More information on Akismet and GDPR.