Outfit: Red peplum cardigan / flared jeans / bow wedges…..

Cardigan similar here and here / Blouse simílar here and here / Jeans similar / Bag similar here and here / Sunnies similar here / Earrings similar here / Wedges similar here




….


Hi guys,
I
am starting to feel the Spring. It is almost like you can feel it in
the air. It smells different – so fresh and new (maybe that sounds a
little crazy).
So
I am finally starting to light up my wardrobe. I started to wear lots
of different shades of pink and of course there are always some red
pieces as this is my favorite color.

This
is a classic and timeless outfit with a cute twist. How cute is this
blouse with this extraordinary collar. The peplum cardigan gives it all
such a yound and girly twist and this flared jeans in the classic blue
shade is such a statement piece for Spring (so many possible
combinations).

Langsam fange ich an den Frühling zu fühlen. Irgendwie kann man es auch in der Luft riechen. Es riecht neu und frisch (falls das für irgendjemand einen Sinn ergibt). Das reißt mich so mit das auch endlich die helleren Farben in meinem Schrank wieder Beachtung finden. In letzter Zeit habe ich mehrere Rosé und Pinktöne getragen und natürlich ist da auch immer Platz für meine Lieblingsfarbe Rot. 
Das Outfit das ich euch heute zeige finde ich zeitlos und klassisch aber mit einem jugendlichen Twist. Wie süß ist die Bluse mit dem Schalkragen zum Binden vorne. Ein klassisches Kleidungsstück mit so vielen Kombinationsmöglichkeiten und dann der Cardigan mit dem ausgestellten Schösschen. Ich bin hin und weg. Das gibt dem ganzen so einen mädchenhaften Touch. Kombiniert wurden die Oberteile mit einer klassischen blauen Flared Jeans (super bequem mit viel Stretch), die werde ich im Frühling wohl öfter tragen, da der Stoff super weich ist und dadurch das der Bund der Hose etwas höher sitzt kann ich viele Oberteile Ihnen tragen und einen schönen Gürtel hinzufügen. 
 
 Happy Friday everyone and #tgif


I am going to be alone for the weekend (with Chloe) cause Florian is attending in some soccer camp for three days. So there is lots of reading, housework and long walks with Chloe on my to-do list. I also have to pack for our trip. I started but then got distracted and then didn´t go any further. Business as usual. 


Take care. See you.

You may also like...

Schreiben Sie einen Kommentar

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert