Outfit: Velvet studded blazer / creme blouse / snake printed crossbody….

Velvet studded blazer / Tunic / Leggins / Heels / Bag / Earrings / Ring / Lips Rebel by MAC
….
Hi guys,

I
am talking velvet today. First of all we had this fabric some years ago
and I did not purchase any piece of it. It always was a kind of grandma
style to me (I am so sorry for this opinion) but I changed my mind
completely when I saw this black studded blazer. The golden studs make
such a rocking piece out of it and I completely changed my mind.  In
fact I would not wear a head to toe velvet look but in pieces (jackets,
bags, shoes….) to make a statement it is such a great fabric for the
holidays.

Heute
sprechen wir über Samt. Ich kann mich errinnern das es diesen Stoff
schon ein paar Jahre zuvor in den Läden gab und ich muss ganz ehrlich
zugeben ich hab mir das angeschaut aber wollte es nicht haben weil es mir immer so Omamäßig vorgekommen ist. Heute bin ich selbst sauer auf mein altes Ich und natürlich habe ich meine Meinung geändert als ich diesen schwarzen Nieten Blazer gesehen habe. Die goldenen Nieten darauf rocken das Teil wirklich. Ich bin immer noch nicht soweit das ich einen Kopf-bis-Fuß Samt Look tragen würde aber den Blazer werdet Ihr definitv noch öfter sehen.

Thanks for stopping by.
Take care. See you. Love K. 

You may also like...

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *