Outfit: White blazer / red bow tie shirt / printed jogger pants….

Blazer amisu old / Shirt old  / Joggers H&M sold out / Sunnies RayBan Wayfarer / Heels Buffalo / Bag David Jones sold out

….


Hi guys,

since
it is getting warmer and I know that it might get annoying but I am
just so happy the sun and the warmer temperatures are back, the fabrics I
am wearing are also getting thinner and these pair of joggers are
perfect. They are from H&M and they have such a wide range for those
kind of pants it is unbelievable. So many prints and different patterns. 



A white blazer is such a closet staple to me. It works for so many different styles and ocassions. Mine is a little overlong – kind of a boyfriend style.

Red is one of my favorite (or my most favorite color) so it is no surprise I picked out a red shirt to wear with the pants. I thought an all white look would be kind of boring and so my lipstick was matching perfectly too.

The pointed heels are from Buffalo and they are my favorite style. I also have them in brown and black with suede leather.  
Seit es wärmer wird und ich weiß, dass ich das schon mindestens fünf Mal gesagt habe, aber wir durchleben hier ein auf und ab werden die Materialien meiner Kleidungsstücke auch dünner und luftiger. Jogger sind für dieses Wetter optimal. Meine sind von H&M und ich hätte nicht gedacht das es dort solch eine große Auswahl an verschiedenen Mustern und Farben gibt. Dazu getragen habe ich einen weißen Blazer – ein absolutes Basic Teil für mich – ein rotes Schluppenshirt um die Farbe aus dem Muster der Hose aufzugreifen und ein paar weißer Heels. Die Tasche und den Lippenstift habe ich noch zusätzlich aufeinander abgestimmt. Et voilà – der Sommer kann kommen. 
 
Thanks for stopping by.

Take care. See you.

You may also like...

Schreiben Sie einen Kommentar

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert