Outfit:Comfy knitted cardigan / black leather leggins / overknee booties / Armani Shopper / Starbelt….

Cardigan similar here, here and here / Leggins similar here and here / Boots similar / Shopper / Sunnies similar / Belt similar here and here



….

Hi guys,
as
hard as I am trying to get some Spring vibes over here (bought candles
and flowers and started to change my decoration) it does not work it has
been so freezing cold this week (below zero) that I had to get cozy in
my wardrobe again. I am ownig this cardigan for so long and I absolutely
love it. It is incredibly soft and so warm and you can wear it open or
with a belt to set some focus on your waist.

 So sehr ich es auch versuch ein paar Frühlingsgefühle zu kreieren (ich kaufe ständig frische Blumen, hab Frühlingskerzen bestellt und bin bereits am umdekorieren meines Wohnzimmers) es wird nicht wärmer und der Schnee schmilzt auch nicht weg. Also alles was mir bleibt ist mich kuschelig anzuziehen (die Temperaturen sind weit unter null) und zu hoffen.
Diesen Cardigan hab ich schon so lange und ich liebe ihn immer wieder und immernoch. Die Farbe ist toll und die mit eingewebten Glitzerfäden machen auch echt was her. Und ich mag es das man ihn offen oder wie hier mit einem Gürtel tragen kann um den Focus etwas anders zu setzen.

  Thanks for stopping by.


Take care. See you. 

 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *